Betalingsprovider

Alle betalingen in onze webshop worden veilig afgehandeld door:

Op uw bankafschrift zult u deze naam tegenkomen.

 

Betalingsmethoden

We hebben voor de meeste Europese landen een of meer betalingsmethoden.

Hieronder staat een overzicht:

Nederland

 

Belgie / Belgium

 

Frankrijk / France

 

Duitsland / Germany

 

 

Denemarken / Denmark

 

Spanje/ Spain

Betalingsprovider

Alle betalingen in onze webshop worden veilig afgehandeld door:

Op uw bankafschrift zult u deze naam tegenkomen.

 

Betalingsmethoden

We hebben voor de meeste Europese landen een of meer betalingsmethoden.

Hieronder staat een overzicht:

Nederland

 

Belgie / Belgium

 

Frankrijk / France

 

Duitsland / Germany

 

 

Denemarken / Denmark

 

Spanje/ Spain

Betalingsvragen

Hebben we een veilige betaalomgeving?

Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving van onze betalingsprovider MultiSafepay. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.

 

Waarom is mijn creditcard betaling afgewezen?

Alle creditcard betalingen gaan bij ons door een betalingscontrole. Waarom de betaling is afgewezen, kunnen we helaas niet met je delen. We gaan er natuurlijk uit van jouw goede bedoelingen, maar we moeten de controlemethodes geheim houden.

Je bestelling is automatisch geannuleerd en de reservering zal binnen 3 werkdagen vervallen. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats ‘m dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.

 

Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen?

Dan raden we je aan om even te wachten tot het uur voorbij is. Na een uur niks ontvangen? Je bent het snelst geholpen via email. E-mail ons een screenshot van je bankafschrift waarbij het transactienummer zichtbaar is en we zoeken je betaling op.
Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan dan je bestelling opnieuw plaatsen.

 

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.

Het kan zo zijn dat je je geld in meerdere delen terugkrijgt. Dit kan door twee dingen komen:

Je hebt een product omgeruild voor een ander product. In dat geval storten we de aankoopwaarde van het eerste product terug op het betaalmiddel waarmee je als eerst hebt betaald. Heb je bijbetaald voor het vervangende product? Dan krijg je dat resterende bedrag apart teruggestort.

 
Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?

We betalen je terug via de betaalmethode waarmee je betaald hebt.
We sturen je een bevestigingsmail wanneer we het geld teruggestort hebben of wanneer er shoptegoed voor je klaarstaat.

 

Wat als ik geen terugbetaling heb ontvangen?

Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. Staat het bedrag binnen 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Moet ik iets betalen voor het terugsturen van mijn product?

Ja helaas wel. Klik hier voor meer informatie.

 

0
    0
    Winkelwagen
    winkelwagen legenTerug naar shop